CS 0800 600 607 svaki dan od 7 do 23 h podrska@lutrija.hr

Kako podnijeti prigovor?

1. Kako uložiti prigovor?
 
Dragi igrači ako smatrate da ste oštećeni, pošaljite nam prigovor na propisanom obrascu.  Obrazac za prijavu prigovora može se podići na prodajnom mjestu Hrvatske Lutrije. 
 
 
2. Što je potrebno priložiti uz prigovor?
 
• Podatke podnositelja-ime i prezime, adresa i broj telefona podnositelja
• Podatke za uplatu-IBAN broj tekućeg računa
• Naziv igre
• Uplatni broj potvrde o uplati ili serijski broj srećke
• Original potvrde o uplati/srećke
• Opis prigovora
 
 
3. Kako poslati prigovor?
 
Navedeno možete poslati na jedan od sljedećih načina: 
 
1. Poštom na adresu: 
Hrvatska Lutrija, ODJEL PODRŠKE IGRAČIMA 
Ulica grada Vukovara 72, 10 000 Zagreb
 
2. e-mailom na mail adresu podrska@lutrija.hr 
 
3. Na prodajnom mjestu neposrednom predajom prigovora u sklopu radnog vremena priređivača. 
 
 
4. Odgovor igraču....
 
Po očitovanju Komisije za prigovore, na Vašu adresu poslati ćemo Obavijest o rješenju prigovora.